Hanys napsal:
Ahoj Frodíku, jelikož plánuju takovou větší objednávku
(teď jsem se úplně zarazila nad tím, jestli je obĚdnávka nebo obJEdnávka - tak snad to mám dobře ), chtěla bych se zeptat kdy asi tak budou na skladě tyto věci (ať to mám všechno pěkně pohromadě): granule Ferret Complete 5kg, mlska Crock Bacon a kožený postrojek pro samce - černý. Díky za odpověď a těším se na spolupráci
Konkrétně tyhle věci by měly být zhruba do týdne až desíti dnů. Tohle ale nelze nikdy říci na 100% (viz. níže). Takže i tuto informaci berte prosím nezávazně.
Jinak obecně to je tak, že u produktů v současné době, pokud nejsou skladem, může být dostupnost: 14 dnů, měsíc nebo "na objednávku". Nejčastěji je 14 dnů. A znamená to, že pokud si toto zboží, které není skladem objednáte, tak je zhruba do 14ti dnů jsme schopni zajistit. Naopak neznamená to, že když zboží vyprodáme, že bude automaticky do 14ti dnů doplněno na sklad. Takže může například být i dva měsíce u zboží napsáno "do 14ti dnů". Protože to není lhůta, kdy bude zboží doplněno, ale je to lhůta v jaké jsme obvykle schopni je zajistit, je-li to třeba. Přesto ve více než polovině případů to je tak, že zboží bývá v této lhůtě doplňováno - ale není to pravidlo.
Tyto časové lhůty je nutné brát s určitou rezervou, protože u každého dodavatele se nám občas stane, že dočasně bývá problém zajistit některé zboží. Je to asi v 5 až 10% případů a nejsme schopni to dopředu zjistit. Poznáme to, až když zboží nedostaneme. Stává se nám například i to, že nám je v úterý zboží přislíbeno, máme je zarezervováno, ale ve čtvrtek ho nedovezou, s tím, že si to ve středu koupil někdo jiný (U dodavatelů těch produktů, na které se ptáte, se nám tohle nestalo). Takže lhůty dostupnosti jsou tak na 90% až 95%.
Naše doporučení ale je, aby v podobných případech zákazníci nečekali, až bude zboží doplněno a objednali si je, i pokud není skladem. My s takovými objednávkami pracujeme tak, že zboží které máme skladem, dáme bokem v objednaném množství. Tzn. rezervujeme pro Vás to, co momentálně máme. A jakmile přijde chybějící zboží, tak je doplníme k Vaší objednávce a tu pak odešleme. Většinou bývají takovéto objednávky do 14ti dnů kompletní a jsou odesílány. Dochází ale i k vyjímkám, kdy to z výše uvedených důvodů může trvat déle. Ale to už se pak řeší se zákazníkem a domlouvá se postup, který mu nejvíce vyhovuje. Takže je dobré u objednávky uvádět funkční email nebo lépe telefon. To platí koneckonců obecně u všech objednávek.
Není dobré čekat až bude zboží doplněno, protože by mezitím mohlo dojít jiné zboží, které také chcete.
V procesu uzavírání objednávky je také možné doplnit do objednávky doplňující přání a požadavky.