Fórum fretka.kom.cz

Fórum fretky.cz

Fórum pro chovatele fretek - spuštěno 27.12.2007

Nové české Sdružení chovatelů fretek www.schf.cz.

Právě je 28.Bře.2024 - 14:56
Registrovat | Pravidla | FAQ


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
Offline
 Předmět příspěvku: Chov
OdeslatNapsal: 14.Led.2008 - 19:28 
 E-mail  Profil

Registrován: 14.Led.2008 - 19:22
Příspěvky: 1
Bydliště: Hustopeče
Ahojte, jsem začátečník v chovu fretek. Mám samičku a samečka a na jaře by měla zabřeznout. Zajímá mě, jestli je musím od sebe rozdělit v případě početí mládat. Nebo můžou zůstat pořád spolu. Děkuji za odpověd


Nahoru
 

Offline
 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 14.Led.2008 - 19:41 
Uživatelský avatar
 E-mail   Moje galerie  Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: 27.Pro.2007 - 17:40
Příspěvky: 2517
Bydliště: Praha
Ahoj, no asi bys mela zacit studovat vsechno mozny onfo co jde, pokud chces odchovat..
Samicku pred porodem je dobre oddelit - nektere na samce utoci a brani si mlade, jine samce adoptuji,ale hlavni je, aby mela klid..
Pak navic, je budes muset oddelit, pokud prijde dalsi rije tento rok.
Na dobu kdy budes mladata odchovavat si priprav dost casu - mladatka od tri tydnu musis prikrmovat 4 - 5x denne!
Takze zacni studovat, at nic neprosvihnes :)

_________________
ObrázekYasmin´s ferrets

Obrázek


Nahoru
 

Offline
 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 14.Led.2008 - 21:22 
Site Admin
Uživatelský avatar
 E-mail   Moje galerie  Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: 27.Pro.2007 - 13:58
Příspěvky: 1863
Bydliště: Prostějov