Fórum fretka.kom.cz

Fórum fretky.cz

Fórum pro chovatele fretek - spuštěno 27.12.2007

Nové české Sdružení chovatelů fretek www.schf.cz.

Právě je 25.Dub.2024 - 4:05
Registrovat | Pravidla | FAQ


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
Offline
 Předmět příspěvku: Kdy fretky dospívají?
OdeslatNapsal: 7.Úno.2008 - 16:55 
 Profil

Registrován: 7.Úno.2008 - 16:49
Příspěvky: 7
Ahoj všichni, mohl byste mi někdo napsat základní informace o fretkách? Jsem chovatel začátečník, na konci července jsem koupila tříměsíčního freťáka Kubu a přivezla ho domů. Vím samozřejmě, čím ho krmit, jak se o něj starat. Ale nikde jsem nenašla, kdy fretka začíná dospívat, kdy je v pubertě a kdy budeme mít to nejhorší za sebou. Je to kousavec, krom mě a dětí piokouše každého včetně manžela. To by ale tolik nevadilo, protože on k těmhle zvířatům tolik netíhne a mimo to je doma jen málo. V poslední době ale začal kousat i nás, tak nevím, jestli je to pubertou, říjí nebo chutí si hrát. Poradíte mi? Dík.

_________________
Zuzka


Nahoru
 

Offline
 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 7.Úno.2008 - 18:11 
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 16.Led.2008 - 16:36
Příspěvky: 59
Bydliště: Děčín