Fórum fretka.kom.cz

Fórum fretky.cz

Fórum pro chovatele fretek - spuštěno 27.12.2007

Nové české Sdružení chovatelů fretek www.schf.cz.

Právě je 27.Dub.2024 - 6:18
Registrovat | Pravidla | FAQ


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
Offline
 Předmět příspěvku: Tchoř
OdeslatNapsal: 12.Zář.2012 - 21:13 
 E-mail  Profil

Registrován: 12.Zář.2012 - 20:50
Příspěvky: 2
Zdravím všechny,

jsem tu kvůli mláděti tchoře - samice.
Je to asi 3 a půl měsíce co doma máme tchořici .
Měly jsme již několik fretek i kunu, tudíž zkušenosti máme, ale bohužel tchoř (i jakékoliv jiné zvíře) nebylo momentálně vítáno, jenže se prostě tak stalo ( nebudu to tu rozpitvávat ) . Takže se u nás ocitlo mládě cca 5týdenní, údajně bez matky . Tak jsem si ho vzala na starost s tím že jsem musela, moje rozhodnutí to nebylo.
A teď k jádru ....
Jde o to, že už na něj nestačím, studuji, chodím do práce, chystám se do ciziny a bohužel člověk co ho sem vzal o něj nemá zájem, tudíž je to všechno na mě . Samice není nijak agresivní (prozatím) , je velice aktivní, divoká, plachá - i když ke mě přistoupí,ale přímý kontakt spolu nemáme, je v kleci, je zvyklá že ji pustím, ona se proběhne, pohrajem si spolu, házím míček, apod. Pak jí dám jídlo do klece a ona si tam vleze sama. Neměla jsem na její výchovu čas, tudíž na nějaké hlazení apod. není zvyklá .
Nadále si ji,ale bohužel nemůžu nechat, nastává otázka co s ní ... Má tedy asi kolem 5ti měsíců ... Říkala jsem jí zda ji vypustit do přírody ,ale kam ? A zvládne to, když byla 4 v domě ??? Zvykla jsem si na ni tak mi není lhostejný jak dopadne,ale bohužel to nemůžu vyřešit jinak .
Nebo Existují nějaké organizace či lidi, kteří chovají a na které bych se mohla obrátit s tím,že by o ni měly třeba zájem ?

Budu moc ráda za veškerou pomoc.

Hladká R .


Nahoru
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 


Kdo je online