Fórum fretka.kom.cz

Fórum fretky.cz

Fórum pro chovatele fretek - spuštěno 27.12.2007

Nové české Sdružení chovatelů fretek www.schf.cz.

Právě je 23.Dub.2024 - 9:25
Registrovat | Pravidla | FAQ


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
Offline
 Předmět příspěvku: Tchořice
OdeslatNapsal: 13.Zář.2012 - 10:37 
 E-mail  Profil

Registrován: 12.Zář.2012 - 20:50
Příspěvky: 2
Dobrý den,

chtěla bych se zeptat ...
Máme doma tchoře - samičku, cca 3 a půl měsíce, od jejích 5ti týdnů, údajně jí zemřela matka, proto se dostala k nám. Zkušenosti máme, několik fretek i kuny jsme měly. Jenže zvíře přišlo v úplně nevhodnou situaci, kdy bych si žádné zvíře nepořídila. Studuji, pracuji a chystám se do zahraničí na delší dobu. Bohužel ten kdo ji k nám donesl o ní nemá zájem a spoléhal se pouze na mě. Bohužel,ale já na ni nemám už čas . Není nijak agresivní, spíš plašší, divoká, ale vůči mě se už chová celkem "ochočeně" , tedy v tom slova smyslu, že přede mnou neutíká, neschovává se, spíš vyžaduje hru .
Kdyby to šlo uděláme jí venkovní voliéru a někdo by jí určitě jídlo i vodu dával,ale bohužel to momentálně absolutně nejde, je doma v menší kleci a denně jí pouštím,ale dál už to nebude možné, jelikož jsem časově velice zaneprázdněná.
Tudíž nastává otázka co s ní ....
Napadlo mě, vypustit jí do přírody,ale nejsem si jistá zda to po třech měsících v domě zvládne, zda už není zvyklá na něco, co si v přírodě bude muset obstarat sama. Vůbec mi není lhostejná, přirostla jsem k ní,ale vím, že nadále by u mě nedostávala to co se jí může dostávat jinde .
Tudíž se ptám, myslíte že by ustála vypuštění do přírody ?
Nebo existuje někdo na koho bych si mohla obrátit, kdo by si ji nechal (někdo zkušený!) a nabídl jí alespoň život na nějaké lepší úrovni než já ?
Doufám, že mi tu někdo pomůže, mám jí opravdu ráda a záleží mi na tom jak se bude mít pozbytek života.