Fórum fretky.cz
http://forum.fretky.cz/

Způsob doručování zboží
http://forum.fretky.cz/e-shop-u-frodika-www-pro-fretky-cz/zpusob-dorucovani-zbozi-t198.html
Stránka 1 z 4

Autor:  danik [ 19.Čer.2008 - 10:08 ]
Předmět příspěvku:  Způsob doručování zboží

Dobrý den,

s mou drahou polovičkou jsme si Váš e-shop velmi oblíbili, objednáváme a i nadále objednávat budeme (resp. má drahá polovička objednává :wink: ). Dovolte mi, prosím, abych se s Vámi podělil o jednu mou zkušenost, následně bych si dovolil návrh:

Aktuálně je jedinou možností doporučení zboží (kromě osobního odběru) balík prostřednictvím České pošty. Bohužel, tato instituce funguje takovým způsobem, že se ani v nejmenším neobtěžuje zásilku doručit na místo určení (a to ani doporučené dopisy, natož balíky), nýbrž si pouze dopředu vyplní takový ten doklad o nezastižení a pouze tento vloží do schránky (často se mi stává, že zároveň s tím tam vloží i upomínku!!! :evil: ). Vzhledem k tomu, že hmotnost takového balíku se může vyšplhat poměrně vysoko (např. při objednání podestýlky), nemůžu tento způsob "doručování" kvitovat s povděkem.

Měl bych proto následující otázku - návrh: bylo by možné přidat další způsob doručení, např. PPL? Ano, PPL je nepochybně dražší než ČP, ale věřte mi, že si velice rád (a myslím, že nebudu sám) připlatím za to, že objednané zboží opravdu dostanu až domů a nebudu muset objemný nebo těžký balík vláčet z poměrně vzdálené pošty. Znamená to, že zákazníci by si mohli vybrat z 3 způsobů doručení - Česká pošta, např. PPL nebo vlastní odběr.

Předem děkuji za odpověď, event. uskutečnění této změny.

Autor:  Jordi [ 19.Čer.2008 - 11:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Způsob doručování zboží

Velmi děkujeme za Váš podnět. Vítáme každou připomínku a návrh, kterou nám zákazníci zašlou. Tuto možnost, kterou navrhujete jsme již v minulosti zvažovali avšak zatím nedošlo k její realizaci. Na základě Vašeho podnětu se touto záležitostí budeme zabývat a pokusíme se tuto možnost nabídnout co nejdříve.

I my jsme v minulosti mívali potíže s ČP, ale v poslední době se to zlepšilo, proto jsme doufali, že se jedná o celoplošnou změnu a de facto jsme čekali jaké budou ohlasy od zákazníků. :)

Autor:  danik [ 19.Čer.2008 - 11:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Způsob doručování zboží

Bohužel, mé zkušenosti s ČP jsou čím dál tím horší, mám obavu, že tato instituce je nepolepšitelná a její "zákazníci" ji vůbec nezajímají (lokální změna k lepšímu mě velmi překvapila :wink: ).

Moc díky!!!

Autor:  pejan [ 19.Čer.2008 - 12:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Způsob doručování zboží

danik tento problém jsem měl taky, s tím, že byl celý den někdo doma a našel jsem ve schránce upomínku o nezastižení, jednou dokonce ani tu ne, a když jsem urgoval zboží u jiného e shopu telefonicky, bylo mi řečeno, že se vrátilo, protože si ho prej na poště nikdo nevyzvednul.
Stěžoval jsem si vedoucí pošty, která vždy zařídila doručení na druhý den (asi styl pozor, ten si stěžuje, tak mu to doručte) pak jsem si stěžoval i písemně na tu "naši" pobočku na vedení v Praze a nemám problém. Nosí mi to až před dveře, ne, že zazvoní a "máte tady balík", naučil jsem je, že platím poštovné proto, aby zásilka byla doručena.
S PPL mám bohužel taky nic moc zkušenosti, taky jsem měl balík v jakémsi depu, kde jsem měl možnost ho dokonce sledovat (a pořád byl v depu) a taky jsem pak musel vysvětlovat řidiči po telefonu kde bydlím...

Autor:  danik [ 19.Čer.2008 - 13:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Způsob doručování zboží

to Pejan: no, jak vidím, ideální způsob doručení asi neexistuje :cry: . U PPL by ale měla být ta výhoda, že si člověk může s nimi domluvit přímo čas a místo, kam mají balík doručit. Zkušenosti s nimi mám (zatím) dobré, tak se nechám překvapit, jestli už na to náhodou taky nekašlou. A fakt je ten, že jakékoliv vyjednávání s konkrétně naši poštou je naprosto bezpředmětné. Banda líných arogantních ignorantů :lol: . Držme si palce, snad narazíme na někoho, kdo nám to bude dodávat tak jak má :!: :idea: :!:

Autor:  pejan [ 19.Čer.2008 - 13:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Způsob doručování zboží

Do té doby bude možnost zboží teleportovat ala "hvězdné války" :lol:

Autor:  Barvajz [ 19.Čer.2008 - 15:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Způsob doručování zboží

Při čtení příspěvků jsem si vzpomněl, že k nápravě ČP u nás (doma) došlo poté, kdy jsem vypěnil a seřval doručovatelku :-) Předtím se mi totiž stávalo, že mi rovnou házela oznámení o doručení zásilky a ani nezazvonila jestli jsem doma. Já vydržím hodně, ale když mi to udělala v jednom týdnu potřetí, tak jsem holt trochu vypěnil :-) Od té doby už zvoní a i chvíli počká, abych měl čas se ozvat :-) což dřív také nedělala.

My už jsme odeslali hodně balíčků a hodně nám jich přišlo od dodavatelů a tak jsem si učinil závěr, že to asi je o konkrétních lidech, těch co to doručují. Například u PPL se mi vždy líbilo, že ráno zavolají a domluví se, kdy to doručí a případně to dodají i na jinou adresu. Proto jsem je dlouho považoval za nejlepší. Ale pak se stalo, že nějakou dobu zaskakoval jiný řidič a ten ráno nevolal, rovnou přijel v době, kdy my jsme byli pryč. A když nám přijde do práce něco ČP (to jsou jiní lidé než ta seřvaná doručovatelka :- ), tak jsou také velmi ochotní. Také se s nimi dá domluvit, aby nám to zavezli za roh do skladu. Někdy nám to horlivě donesou do kanceláře a táhnou třeba 16 kilo balík do patra. Ono je to už vidět na těch lidech, jak ten pán co běžně jezdí s PPL, tak z ČP je na nich vidět že je práce baví, jsou usměvaví, ochotní.

Pak jsou firmy se kterýma nemáme zkušenosti moc dobré, v některých případech až katastrofální. Jmenovat je nebudu, protože si nezaslouží ani negativní reklamu :)

Autor:  danik [ 19.Čer.2008 - 15:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Způsob doručování zboží

A to je přesně případ naší pošty - banda ignorantů, které to evidentně ale vůbec nebaví. Nevidím ani možnost někoho seřvat, oni to prostě berou tak, že i když si jde někdo vyzvednout dopis nebo balík přímo na poštu, říkají si "zase někdo opruzuje". Možnost by tu byla - tu/ty doručovatelku/le/ky utlouct, možná by přišel někdo, koho by to alespoň trošku bavilo. I přesto bych osobně raději volil PPL, pakliže to bude možné (přeci jen, soukromá firma bude můj řev brát jinak než ČP :twisted: ).

Autor:  kamculenka [ 19.Čer.2008 - 15:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Způsob doručování zboží

Bohužel u nás v Karviné je to stejné. V tomto týdnu jsem měla dostat čtyři balíky. Byly přepdlacené, takže je jen doručit. Synovec byl doma, ležel nemocný, měl mi je vyzvednout. A co myslíte že se stalo? Pošťačka ani nezazvonila! Ve schránce upomínka s výzvou, na balíku razítko jako prase nezastižen, auto tu nebylo (ptala jsem se sousedky, ta ví všechno) a pro všechno musel lítat přítel ráno na poštu, jelikož má mou plnou moc... Prostě člověk si cvakne 120 nebo 80 Kč za poštu a na co? Na nic! :-( Grrr!

Autor:  Barvajz [ 19.Čer.2008 - 15:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Způsob doručování zboží

Nejednou jsem při návštěvě té instituce utrousil poznámku, že by jí prospěla privatizace.

Autor:  petulevrtule [ 19.Čer.2008 - 21:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Způsob doručování zboží

Vážení, připojuji se do diskuze. U PPL a DPD - tyto společnosti se nyní spojili, pracuje můj taťka. Ráda vysvětlím jak to tam chodí - to DEPO, jak píše Pejan, se používá v krajní nouzi - musel to být fakt líný řidič, jelikož pokud je auto od těchto společností někam vyexpedováno, tak za každý přivezený balík zpět, který ráno naložil, se řidiči strhávají peníze. Pokud celé auto vyloží, dostane "odměnu" a za každý další balík, který po cestě sebere a doveze zpět do DEPA na expedici někam jinam, dostane další peníze k výplatě (a to věřte, že to jsou opravdu slušné peníze). Můj taťka si každý den svědomitě cestu plánuje a den předtím se informuje, co cca poveze. Tudíž každý řidič (pokud nezaskakuje) jezdí stále tutéž cestu a tak si to krásně naplánuje, obvolá si lidi, kterým to má vézt a časově si to sladí. Což je super. S tím, jak se s balíky zachází, na to nadává i sám taťka, protože většina těch, co to překládají v DEPU a třídí to, na ty věci dost kašlou, i když v UL DEPU se to nyní dost prý zlepšilo. Jde jen o to, mít stále zaměstnance...

A Česká Pošta??? To nekomentuju, jak píšete...Nezvoní...Jsem si dokonce byla taky stěžovat, protože tady na vesnici taky automaticky házeli papíry a čau. Takže když jsem jednou čekala na balík z O2 (modem), čekala jsem kvůli tomu doma, protože jsme to nutně potřebovali zapojit, holka nezazvonila a já je viděla hnedka odjíždět. A to si vemte, že tu máme na vesnici poštu otevřenou od 8:00-9:00 a potom od 14:00-do 16:00. Vím, že tam na poště ale jsou, takže sem tam hnedka letěla a bouchala na dvěře jak dvá, ať jí koukaj okamžitě zavolat a co si to dovoluje, že nezvoní...Tak se musela vrátit a balík mi dovézt - než sem se dobouchal, odjela asi 10 km pryč (a než se jí dovolali a vynadali jí...) Od té doby tu na nás troubí z dálky a zvoní jak o život...Ale minule jsem viděla, jak tady dole na sousedy ani nezazvonila a šoupla jim zas lístek jen do schránky...Takže pořád stejný...Zavedla bych jim výplaty stejně jakou u PPL(DPD) to by se holky a klci z České Pošty činili... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Autor:  pejan [ 19.Čer.2008 - 22:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Způsob doručování zboží

Petule no já sledoval zásilku na netu a furt byla v depu, asi 4 dny, pak jsem tam volal a potom mi ji tedy doručili, ale bylo to jednou pravda, jednou volal řidič, asi mu nedali mapu a navigoval jsem ho ke mně místo JPS :wink:
S ČP už teď nemám problémy taky, jsem vyhlášený stěžovatel a tak si na mě dávají pozor, vědí, že se nezastavím před ničím, ale telefonovat rovnou generálnímu řediteli :lol:

Autor:  petulevrtule [ 20.Čer.2008 - 7:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Způsob doručování zboží

Pejane, to je divné, taťka je teď na dovolené, schválně se ho zeptám, jestli se něco takového dělo i u nich a jak se to řeší, to mě celkem zajímá...My přes PPL objednáváme úplně všechno-kdžy to jde, jelikož do Č. Lípy jezdí Ústecké PPL(DPD) takže máme protekci :lol:

Autor:  Barvajz [ 26.Čer.2008 - 12:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Způsob doručování zboží

Zásilku službou PPL nabídneme zřejmě do konce tohoto týdne. Smlouva již je podepsaná, jen je otázka jak rychle se nám podaří provést implementaci do eshopu. Pokud by někdo chtěl, tak mu již od zítřka můžeme PPLkem poslat a v tom případě nechť tento požadavek prosím uvede do poznámky.

Autor:  Kamilka1 [ 18.Črc.2008 - 12:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Způsob doručování zboží

Ahoj Jordi a Barvajzi,
chtěla jsem se jen zeptat na takovou věc...
Objednala jsem u vás zboží za asi 1900Kč a zaškrtla jsem, že to chci dodat českou poštou a zaplatím to převodem. Na e-mail mi přišlo potvrzení, že objednávka je u vás, ale nejsem si jistá, jestli to už je i výzva k platbě?
Vím, že u této možnosti je tam napsáno, že mi přijde právě nějaký mail, až budete mít zkompletované to zboží, abych to zaplatila, ale nic takového mi nepřišlo, tak jsem si nebyla jistá, jestli platit nebo ne.
Každopádně by se mi to zboží (hlavně granulky) už hodily, tak mě zajímá, v jakém je to stádiu?
Chápu, že je čas dovolených, tak nechci nijak prudit, je to spíš zvědavost :)
Mockrát děkuju, Kamilka (Kamilka1@seznam.cz - uvedené v objednávce)

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/