Fórum fretky.cz
http://forum.fretky.cz/

Způsob doručování zboží
http://forum.fretky.cz/e-shop-u-frodika-www-pro-fretky-cz/zpusob-dorucovani-zbozi-t198-15.html
Stránka 2 z 4

Autor:  Barvajz [ 18.Črc.2008 - 13:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Způsob doručování zboží

Kamilka1 napsal:
Ahoj Jordi a Barvajzi,
chtěla jsem se jen zeptat na takovou věc...
Objednala jsem u vás zboží za asi 1900Kč a zaškrtla jsem, že to chci dodat českou poštou a zaplatím to převodem. Na e-mail mi přišlo potvrzení, že objednávka je u vás, ale nejsem si jistá, jestli to už je i výzva k platbě?
Vím, že u této možnosti je tam napsáno, že mi přijde právě nějaký mail, až budete mít zkompletované to zboží, abych to zaplatila, ale nic takového mi nepřišlo, tak jsem si nebyla jistá, jestli platit nebo ne.
Každopádně by se mi to zboží (hlavně granulky) už hodily, tak mě zajímá, v jakém je to stádiu?
Chápu, že je čas dovolených, tak nechci nijak prudit, je to spíš zvědavost :)
Mockrát děkuju, Kamilka (Kamilka1@seznam.cz - uvedené v objednávce)


To bylo automaticky generované potvrzení příjmu objednávky. Email s výzvou k platbě ve Vašem konkrétním případě obdržíte dnes. Čekalo se tam na nějaké zboží, které nebylo v čase objednávky skladem, myslím že Ferret Complete. Obvykle o chybějícím zboží zákazníka informujeme, zde k tomu zřejmě nedošlo, takže se omlouváme.

Autor:  Zuzanka [ 18.Črc.2008 - 14:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Způsob doručování zboží

:wink: Tak Ván chceme poděkovat chobotnička k nám dorazila v pořádku,,fotky budou co nejdříve a též Vám moc děkujeme za dárek :wink:

Autor:  Kamilka1 [ 23.Črc.2008 - 9:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Způsob doručování zboží

Přídávám poděkování - oba balíky došly v pořádku, kluci mají velikou radost (k mému neštěstí z krabic, které byly okolo) :-) ale aspoň že tu radost mají... hned to se mnou všechno vybalovali a zkoumali, očuchávali a prolejzali :-D
Za milý dáreček děkuji, na mlsky si už zvykli oba kluci, takže dneska ráno vylezli a už chtěli dobrůtku... :-D
Jen tedy přidám poznámku k české poště... sice to bylo hned druhý den u nás, ale balíky za 2000 dali sousedce. Takže tam dnes zavolám a zprdnu je :-)
Fotečky s hračkama a tím vším udělám až budu mít lepší foťák :)
Kamilka, Chubby a Kamílek

Autor:  Barvajz [ 23.Črc.2008 - 10:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Způsob doručování zboží

Na poště můžete nahlásit, že si nepřejeta aby zásilky nechávala u sousedů, jinak to je standardní postup. Pro ně tedy standardní, mně se to nelíbí, když mi to nechávají u sousedů.

To je ještě ten lepší případ, když to nechají u sousedů. My jsme si jednou objednali knížku z USA. I s poštovným to stálo asi 1500 Kč. Pošťačce to nevlezlo do schránky, tak to položila nahoru na schránky - tudíž přístupné komukoliv. Když jsem to tam viděl, tak by se ve mně krve nedořezal. A kdyby to někdo ukradl, tak by mu to asi ani k ničemu nebylo, protože najít někoho, koho zajímá genetika zebřiček by asi byl kumšt :-)

Autor:  Kamilka1 [ 23.Črc.2008 - 10:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Způsob doručování zboží

Jojo... já vím...a to je právě to :( pro ně je to normální, ale v podtatě tím porušují listovní tajemství, nebo jak se tomu říká... Už zkouším volat do té pošty a pořádně jim to tam vytmavim :)
Dokonce si kvůli tomu ta paní sousedka zlomila nohu :( dostala baliky k sobě... (táta spal po noční, tak je nemohl převzít osobně...šla mu to říct později) a když mu to řekla, aby si pro ně přišel, tak po cestě zpátky uklouzla na chodbě (asi si tam nějakej chytrolín vyklepal mokrej deštník) a zlomila si chudák nohu :( takže pro dobrotu na žebrotu...
Koupím dneska nějakou čokošku a půjdu to vyžehlit :)

Autor:  atevi [ 2.Zář.2008 - 22:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Způsob doručování zboží

Velmi děkuji, balík došel v pořádku. Navíc hluboce smekám, vaše rychlost zpracování a odeslání objednávky je blesková. Navíc mé zkušennosti s poštou jsou víc než velmi dobré.
:P

Autor:  Barvajz [ 3.Zář.2008 - 11:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Způsob doručování zboží

Děkujeme :-) Snažíme se, ale bohužel se vždy nedaří :-(

Autor:  Navis [ 3.Zář.2008 - 20:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Způsob doručování zboží

Taky se musím přidat a pochválit :oops: Balík mě došel dnes!byla to rychlost,žel já ho budu moct vybrat až příští týden :? jezdím do práce a o víkendu tam budu taky.Ach jo....už jsem se těšila že budeme vybalovat. :D Ale rychlost to byla úžasná!!!Díky moc! :mrgreen:

Autor:  wilt007 [ 4.Zář.2008 - 15:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Způsob doručování zboží

Ahoj, v podstatě musím říct že s Českou poštou nemám špatné zkušenosti. Každý týden objednávám krmný hmyz a nikdy se mi nestalo, že by zásilka nebyla doručena. Jedná se o normální balíky. PPL mi také několikrát dovezlo zboží naprosto v pohodě, takže moje zkušenosti jsou v podstatě pozitivní. Když si uvědomím, že ulice na které bydlím probíhají stavitelské práce/dělá se nová pozemní komunikace/ tak mi balík vždy donesou až ke dveřím a to ručně, jelikož autem vjezd zakázán. Takže mám jen ty nejlepší zkušenosti. Ale samozřejmě tím se jich nezastávám.

Autor:  kamculenka [ 8.Zář.2008 - 9:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Způsob doručování zboží

wilt, ono je to vždy JEN a JEN o lidech a jejich přístupu..někdo chodí do práce a někdo jen do zaměstnání...

Autor:  zdenka [ 18.Lis.2008 - 10:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Způsob doručování zboží

měla bych dotaz - objednala jsem si zboží č.objednávky 20080971 ,jenže zapoměla sem napsat na objednávku tel.číslo. to číslo jsem poslala odpovědním mejlem .... jak to prosím vypadá s mojí objednávkou...fretulky hladoví :D :D
děkuji zdenka lehocká

Autor:  Barvajz [ 18.Lis.2008 - 11:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Způsob doručování zboží

Dobrý den, dotazy ke konkrétním objednávkám řešíme pouze emailem na info @ pro-fretky.cz, nebo telefonicky na čísle 604 912 087 (Po až Pá, 9:00 - 17:00). U Vaší objednávky byl problém v chybějícím telefonním čísle, o této skutečnosti jste byla informována emailem. Zboží bude odesláno v nejbližší možný termín po obdržení tel. čísla, tj. dnes :-) Číslo jsme dostali ve čtvrtek v 17:40, což je dlouho poté, co odjela PPL. V pátek jsme PPLkou neposílali.

Obecně dochází k problémům, pokud zákazník neuvede funkční telefon nebo email, na který je schopen promptně reagovat. Často je třeba něco se zákazníkem ještě domluvit, upřesnit ap. Velký problém je, pokud zákazník neuvede telefon a uvede chybný email. Jen výjmečně se nám toto podaří odhalit, když například někdo místo @seznam.cz napíše @sezmam.cz. Pokud se ale zmýlí v nějaké méně známe doméně, napříkld má být qkř.cz a on napíše pkř.cz, tak na to nepřijdeme.

Opět obecně: V každém případě, pokud někomu nedojde do hodiny po odeslání objednávky email s potvrzením o přijaté objednávce, je lepší, když nám zavolá a tuto skutečnost nám oznámí. V takovém případě je pravděpodobné, že při objednávce nezadal email, nebo ho zadal chybný.

Autor:  Navis [ 24.Lis.2008 - 20:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Způsob doručování zboží

Rychlost vyřízení obj. u Vás je ohromná!To musím pochválit ale už nechválím českou poštu :evil: :evil: neměla jsem čas kvůli práci si vybrat balíček a tak jsem si ho vybrala dnes. :wink: Bohužel balíček byl poničený!Krybyce byla totálně polámaná!Rozbytá,roztrhaná a taky páska odlepená...no děs! :evil: :evil: Uvažuji že už si nebudu nechávat posílat balíčky českou poštou.její služby jsou opravdu hrozné! :o Pochybuji že vy by jste zabalily zboží do rozbyté krabice a totálně špatně zalepené(odlepené),kdyby ji otočily tak zboží se vysype ven.Když jsem začala nadávat na poště tak byli úplně bez zájmu .
Jinak musím pochválit ještě jednou rychlost z Vaší strany a poděkovat za dáreček! :oops: :D :cheesy:

Autor:  Barvajz [ 24.Lis.2008 - 22:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Způsob doručování zboží

Děkujeme za pochvalu :-) Samozřejmě, že každý balíček od nás odchází v pořádku, řádně zabalený, zalepený a většinou převázaný (u zásilek ČP). Zároveň se snažíme minimalizovat poškození způsobené přepravními firmami, nejrůznějšími "vychytávkami" při balení, které zde nechci jmenovat, protože nechci radit případné, zvýdavé konkurenci :-). Pošlete mi prosím soukromou zprávou číslo objednávky, abychom mohli prověřit jestli je možné u Vámi objednaného zboží do budoucna něco vylepšit, za účelem větší odolnosti proti nehezkému zacházení přepravci.

Autor:  adina [ 6.Kvě.2009 - 11:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Způsob doručování zboží

Frodíku ,chcela by som sa poďakovať za rýchle dodanie zásielky na Slovensko. :lol: Ani som nedúfala,že to bude tak rýchlo ,keďže medzitým bol aj predĺžený víkend. Moje freťulky boli nadšené keď dostali svoje obľúbené granulky TF a do hamaky,ktorú dostali k nim zadarmo okamžite zaľahli. :wink: A zároveň chcem poďakovať za veľmi ústretové jednanie z vašej strany.

Stránka 2 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/