Fórum fretky.cz
http://forum.fretky.cz/

Způsob doručování zboží
http://forum.fretky.cz/e-shop-u-frodika-www-pro-fretky-cz/zpusob-dorucovani-zbozi-t198-45.html
Stránka 4 z 4

Autor:  Barvajz [ 14.Črc.2009 - 10:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Způsob doručování zboží

Dotazy ke konkrétním objednávkám na fóru neřešíme. Řešíme je vždy osobně emailem nebo telefonicky. Váš dotaz jsem přeposlal na email. A za pár dnů smažu tento, i Váš příspěvek.

Autor:  Barvajz [ 14.Črc.2009 - 10:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Způsob doručování zboží

Citace:
Chtěla bych se zeptat na objednávku č.xxxx. Posílali jste mi email, že se objednávka pozdrží (2 věci nemáte na skladě), ale nevím jak dlouho??


Obecně lze říci, že pokud zboží není skladem, tak nikdy nevíme s jistotou kdy bude. Dodavatelé naše objednávky většinou vykrývají jen z 50 až 70 procent a my dopředu nevíme co nám dodají a co ne. Pokud něco je dlouhodobě nedostupné, tak to poznáme až když to je dlouhodbě nedostupné, dopředu nám to nikdo neřekne.

U položek, kde nebývá problém se zásobováním, máme uvedenou dostupnost 14 dnů. Což je průměrná dostupnost položky pokud není skladem. Neznamená to, že položka určitě bude do 14ti dnů, z výše uvedených důvodů. Tam kde víme, že problémy bývají, je uvedená dostupnost větší než 14 dnů. Pokud je někde uvedená dostupnost "na objednávku", jedná se o zboží, které skladem nemíváme a objednáváme jej až když si je někdo objedná, zde bývá dostupnost víceméně neznámá - týká se to ale zanebatelného počtu položek, okolo 5ti.

Autor:  adina [ 25.Srp.2009 - 12:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Způsob doručování zboží

Dnes v noci som posielala objednávku na granule (Acana Prairie aTotally Ferret+ šampón Ferret sheen a kož. postroj),ktoré mi fakt akútne dochádzajú ( aj som tam do poznámky písala,že je to URGENTNÉ) . Ako rýchlo ste schopní balík poslať ,keď je u každého tovaru napísané , že je skladom?
Strááášne by som to potrebovala, lebo som nejako podcenila žravosť freťulí a granulky mi fakt dochádzajú :oops:
Adresu dodania tovaru som dala k známemu na Moravu ,keďže na Slovensko je to dosť drahé :oops:
Ďakujem za odpoveď .

Autor:  Jordi [ 25.Srp.2009 - 15:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Způsob doručování zboží

Ahoj, dnes už to nepůjde, ale zítra to pošleme a to znamená, že to u známého musí být pozítří.

Autor:  adina [ 25.Srp.2009 - 15:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Způsob doručování zboží

Super :D Ďakujem

Autor:  adina [ 29.Srp.2009 - 12:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Způsob doručování zboží

Frodíku ďakujem ,zachránili ste mi freťulky pred istou smrťou hladom :wink: Presne ako Jordi napísala :26 .8. poslali ,27.8. bol balík u známeho ......a hneď ďalší deň ráno už sme načínali nové balenia granulí ,bo všetko už freťule zožrali :wink:
Díky,díky,díky ...ste úžasníííí ! :)

....A ten červený postrojček je nádherný ...keď som ho dala mojej albínke ,tak mi to pripomenulo Vianoce ...vyzerá ako pomocníčka Santu :D

Autor:  Jordi [ 29.Srp.2009 - 23:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Způsob doručování zboží

:wink:

Autor:  janina [ 25.Zář.2009 - 21:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Způsob doručování zboží

Co se týká mně, preferuji PPL. U pošty se mi stávalo, že mi ani nebylo oznámeno, že mám balíček k vyzvednutí. Je fajn, že PPL dokáže doručit balíček i na jinou adresu než ke mně domů, zadávám adresu do práce, jednak PPL jezdí v době, kdy v práci jsem a také adresu mého zaměstnavatele dobře zná a pravidelně tam jezdí odvážet zásilky našim zákazníkům. Musím říct, že s přepravní službou jsem moc spokojená a i s obchůdkem. Také jsem dostala dárek. Krásnou závěsnou postýlku. No, trochu jsem jí upravila a máme z ní krásný závěsný spacák. Bohouš téď chudák neví, kam má jít spát, vybírá ze dvou postýlek :lol:

Autor:  Jordi [ 7.Pro.2009 - 18:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Způsob doručování zboží

Nika90 napsal:
Dobrý den chtěla bych se jen zeptat: objednala jsem si u vás (2. 12.2010) zboží asi okolo 500kč a zaškrtla jsem placení převodem. Už mi přišla na e-mail výzva k zaplacení a to už jsem také udělala. Tak jsem se chtěla zeptat kdyby tak měla zásilka dorazit? PPředem děkuji za odpověd.

Barvajz napsal:
Dotazy ke konkrétním objednávkám na fóru neřešíme. Řešíme je vždy osobně emailem nebo telefonicky.
Proto prosím o konkrétní dotaz emailem. Velmi děkuji za pochopení. :wink:

Stránka 4 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/