Fórum fretky.cz
http://forum.fretky.cz/

Technická podpora eshopu
http://forum.fretky.cz/e-shop-u-frodika-www-pro-fretky-cz/technicka-podpora-eshopu-t44.html
Stránka 1 z 1

Autor:  Barvajz [ 25.Led.2008 - 14:58 ]
Předmět příspěvku:  Technická podpora eshopu

Pokud by se Vám cokoliv nezdálo, tak nám to zde prosím oznamte. Může se jednat o chybu v programu ap. Eshop se snažíme stále zdokonalovat i po technické stránce a každá nová funkce je zdrojem chyb. Přitom ne všechny chyby musíme zachytit při ladění a tak Vám budeme vděční, pokud nás na případný nedostatek upozorníte.

Autor:  Barvajz [ 25.Led.2008 - 15:00 ]
Předmět příspěvku:  Chyba se skladem

Dnes jsme odstranili chybu, která vznikla asi před týdnem a ukazovala v košíku větu, že některá z položek není skladem, i když skladem je. Pokud jste na tuto chybu narazili, tak se Vám omlouváme a ujišťujeme Vás, že opravdu máme většinu zboží trvale skladem. Na chybu nás upozornil jeden (vlastně jedna : -) z Vás. Děkujeme.

Autor:  pejan [ 13.Úno.2008 - 19:07 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem učinil oooobjednááávku, kterou můžu učinit tak jednou za 100let :D Ba ne, je po výplatě, tak je to v pohodě. Prachy jsem poslal převodem, ony tak za 2-3 dny dojdou :wink:

Autor:  WereNee [ 31.Kvě.2009 - 11:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Technická podpora eshopu

Ahoj, včera jsem uskutečnila objednávku č. „20091726“, ale nepřišel mi mail s podrobnostmi o platbě - takže tápu, zda byla má objednávka zaregistrována a taky nevím, kam platbu poslat... díky za odpověď

Autor:  Barvajz [ 31.Kvě.2009 - 11:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Technická podpora eshopu

Ve Vaší objednávce nebyl uveden email, což je obecně nejčastější příčina, pokud někomu nepřijde potvrzení objednávky. V takovém případě nás prosím kontaktujte emailem na info@pro-fretky.cz, kde nám oznamte, že Vám nepřišel potvrzovací email. Potvrzovací email by měl přijít do desíti minut. Pokud používáte nějaký freemail, může to trvat až 4 hodiny.

Zašlete nám prosím na výše uvedený email svůj email :-), my jej do objednávky doplníme a zašleme Vám potvrzovací email.

K uhrazení objednávky Vás vyzveme až poté, kdy bude zboží pro Vás vychystáno a rezervováno. V potvrzovacím emailu proto nejsou uvedeny platení údaje.

Autor:  wampera [ 3.Kvě.2010 - 10:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Technická podpora eshopu

Ahojky, ... nevim jestli je to chyba, ... ale pod odkazem "klece" je jen nabidka ne omezeni vyrobce, ale klicky zadne, ... je to tim ze zadne nevedete, nebo je to nejaka chybicka?

Autor:  Barvajz [ 3.Kvě.2010 - 10:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Technická podpora eshopu

Dobrý den,

je to chyba, během dneška to opravíme, děkujeme za upozornění.

Autor:  Barvajz [ 3.Kvě.2010 - 11:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Technická podpora eshopu

Opraveno

Autor:  Ivca [ 27.Srp.2010 - 10:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Technická podpora eshopu

Ahoj,
9.8.2010 jsem objednala Klec Furet Extra Large (XL) obj. č. xxx.
Dnes je to 14dní a stále mi ještě nepřišla výzva k platbě.
Je něco špatně, jak to s tou objednávkou vypadá??
Předem díky za odpověď

Autor:  Barvajz [ 27.Srp.2010 - 11:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Technická podpora eshopu

Ahoj,

klece před chvílí dorazily, ještě nejsou vybalené. Během dnešního dne se budou zasílat výzvy k platbám.

Uváděné lhůty dodání u veškerého zboží jsou pouze orientační. Skutečná lhůta dodání zboží, které není skladem je závislá na tom, kdy nám je zboží dodáno dodavatelem. Může se stát, že je i 2 měsíce, ale jsou to vyjímky.

Dotazy ke konkrétním objednávkám prosím neřešte na fóru, ale běžnými kanály: email, telefon. Děkujeme.

Ivca napsal:
Ahoj,
9.8.2010 jsem objednala Klec Furet Extra Large (XL) obj. č. xxx.
Dnes je to 14dní a stále mi ještě nepřišla výzva k platbě.
Je něco špatně, jak to s tou objednávkou vypadá??
Předem díky za odpověď

Autor:  Efka [ 31.Srp.2010 - 15:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Technická podpora eshopu

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat jak to vypadá s mojí objednávkou č.xxx. Zboží jsem objednávala 8.8. a ještě nedorazilo. Psala jsem vám i 2 emaily na které jsem nedostala odpověď. Nevím zda-li je problém na poště nebo u vás.. Děkuji za odpověď!

Autor:  pejan [ 3.Říj.2010 - 22:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Technická podpora eshopu

Citace:
10.9.2010 - NOVINKA od 4.10.2010 - možnost úhrady dobírkové částky, při způsobu dopravy službou PPL, platební kartou! Všichni řidiči PPL jsou vybavení online skenery, s terminály pro platbu platební kartou a tiskárnou pro tisk stvrzenky. Při platbě kartou a úspěšné autorizaci platby je zásilka příjemci předána.


Tak to je naprosto super, dobírka mi vadila = jít na poštu a platit keš = vybírat ho z bankomatu, převod z internerbanking předem = zase odeslání až po připsání peněz = zdržení.
Tohle je ovšem řešení. Zásilku pošlete hned jak je kompletní a já zaplatím bezhotovostně před barákem a nemusím nikam jít !! Palec nahoru!

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/