Fórum fretka.kom.cz

Fórum fretky.cz

Fórum pro chovatele fretek - spuštěno 27.12.2007

Nové české Sdružení chovatelů fretek www.schf.cz.

Právě je 4.Kvě.2024 - 21:51
Registrovat | Pravidla | FAQ


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
Offline
 Předmět příspěvku: pořídit kamaráda?
OdeslatNapsal: 20.Bře.2011 - 4:15 
 E-mail  Profil

Registrován: 20.Bře.2011 - 4:06
Příspěvky: 3
Nejdříve Vás tu všechny zdravím. :wink:
Právě jsem se tu zaregistrovala a jsem tedy nováček. Chtěla bych Vás ale poprosit o radu. Máme 9 měsíčního, vykastrovaného samečka Foxíka a chtěli bysme mu s přítelem pořídit kamaráda, aby mu nebylo smutno, když je doma sám. Bohužel jen nevíme jak by náš kluk reagoval na dalšího přírustka..tedy malého samečka..?Myslím, že by to mohlo být bez problému, ale chci se raději ujistit. Máme strach, aby si v dospělosti neublížili. Poraďte mi prosím.. bude dělat dobrotu mít doma dva samce?..


Naposledy upravil sjamlice16 dne 20.Bře.2011 - 15:34, celkově upraveno 1

Nahoru
 

Offline
 Předmět příspěvku: Re: pořídit kamaráda?
OdeslatNapsal: 20.Bře.2011 - 12:02 
Uživatelský avatar
 E-mail   Moje galerie  Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: 27.Pro.2007 - 19:38
Příspěvky: 2171
Bydliště: Duchcov
záleží na tom, jak freták reaguje na jiný fretky, každopádně ale v 7mi měsících by kastrovaný být neměl, kastruje se až po dosažení pohlavní dospělosti a ve věku minimálně 8mi měsíců, u kastrace takhle mladýho samce riskujete pozdější problémy - místo varlat mohou začít hormony produkovat nadledviny a tím dochází k jejich zvětšení a případně i růstu nádoru na nadledvině.. jinak já mám dva samce ve věku 3 a 2 roky (otec se synem), starší kastrovaný, mladý nekastrovaný a vychází spolu bez problémů.

_________________
Žofka, Filip, Bigi, Semy, Miška, GinTonic -> http://www.myferrets.wz.cz
*Na životě nejvíc miluju tu rozmanitost... Každej den mě nasere někdo jinej...*