Ve Vaší rekapitualci je několik nepravdivých údajů.
1) Jedna z věcí, které ve Vaší objednávce chyběly, byla Chobotnice pro fretky
http://www.pro-fretky.cz/hracky/chobotn ... fretky.php, kde je uvedená dostupnost
větší než 14 dnů.
2) Přestože jste si vědomě objednala zboží, které není skladem, tak jsme Vás o tom informovali dne 14.5. Není tedy pravda, že v období od 9.5. do 9.6. jsme Vás nekontaktovali.
Zbytek uváděných informací je bohužel pravdivý. A objednávka nebyla po 11.6. odeslána nedopatřením, za které se omlouváme. Zboží Vám nebylo minulý týden odesláno z důvodu třídenní dovolené. Jinak by ke zpracování objednávky došlo v obvyklé lhůtě 3 prac. dnů od obdržení platby. Tato lhůta vychází právě na 15.6., což byl první den dovolené paní kolegyně, která vyřizuje objednávky.
Pozn.: Uváděná 14ti denní dodací lhůta je u všech položek pouze orientační.
Žabka napsal:
Mail jsem poslala.
Jen malá rekapitulace: zboží jsem objednávala 9.5., byly mezi ním dvě věci, které měli být dostupné do 14. dnů. Přišla mi jen automatická zpráva, že některé objednané zboží momentálně není, a ať čekám. Do 9.6. se nedělo nic, ten den jsem poslala mail, co s objednávkou je, vzápětí mi přišel mail s vysvětlením, že část objednávky stále není. Dohodli jsme se na doručení části objednávky hned a části později. 10. 6. mi přišla výzva k platbě, kterou jsem ten samý den uskutečnila. To už je před dvanácti dny a od té doby se zas nic neděje.
To jen na vysvětlení, proč nejsem se službami zcela spokojena...
Chápu, že ne vždy se všechno povede, zdá se, že ostatní s dodejem zboží problémy nemají... Já každý týden lítám do zverimexu pro rozvažované granule, kdybych tušila, že to bude trvat tak dlouho, tak jsem si koupila desetikilový pytel a neztrácela bych čas každý týden... (jen na nejbližší autobus to mám kilometr a půl).