Fórum fretka.kom.cz

Fórum fretky.cz

Fórum pro chovatele fretek - spuštěno 27.12.2007

Nové české Sdružení chovatelů fretek www.schf.cz.

Právě je 28.Bře.2024 - 12:48
Registrovat | Pravidla | FAQ


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 97 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další
Autor Zpráva
Offline
 Předmět příspěvku: kouše do krve
OdeslatNapsal: 17.Črc.2008 - 21:02 
Uživatelský avatar
 E-mail   Moje galerie  ICQ  Profil

Registrován: 10.Črc.2008 - 20:38
Příspěvky: 199
Ahojky
Tak na začátek jsem začátečník.Chtěla bych jen radu.Fretku mám jetden ale už stihla mít žaludeční obtíže takže ted je na dietě.A na co se ptám,než měla tyto pozíže byla v pohodě kousla jen občas a jen tak jako aby ukázala já mám zoubky.Včera večer to vypadalo že se rána nedožije,celou noc jsem u ní proseděla a snažila se aby se alespon po chvilkách napila.Občas si cucla vyvaru z kuřecích prsíček.Tuto radu jsem zjískala tady a musím poděkovat.Dík nad ránem se to už zlepšilo a dostala konzervu co jí naordinoval vet.jenže já si to myslím ale nejsem skušená tak nevím.Dostáává strašně maličko a to bude mít i zítra.pro představu je to malá majka rozdělená na 4 dílky a jeden ten dílek má ne celej den je to asi 35g což si myslím že je málo.No a já se ptám celej den utočí na ruce musím podotknout že už je celkem v pohodě dokonce si už i hraje.No a může to její děsné kousání až do krve bejt s toho že je hladová.Před tím nekousala a moje ruce dneska vypadají jako po utoku dravé šelmy a dost to bolí.Přemíšlím že na zejtřek vytáhnu rukavice a doufám že to bude v pohodě.Může tedy z ničeho nic tak kousat hlady.A kolik gramu by měla asi mít za celí den nebo jak velká dávka by měla bít na jedno krmení podotíkám je jí 9 tejdnu.Moc děkuji za vaše odpovědi a pokud by se tu našel Brnák kterej by byl ochotnej k nám zajít aa dát pár rad budu moc a moc ráda.Ještě jednou dík Lucie a hladová čiki


Nahoru
 

Offline
 Předmět příspěvku: Re: kouše do krve
OdeslatNapsal: 17.Črc.2008 - 21:40